Miška

04.04.2023
Chcem sa veľmi pekne poďakovať, že som bola vybraná a mala som možnosť zúčastniť sa stáže. Neľutujem ani jeden moment, ktorý som strávila na stanoviskách z praxe, na hoteli alebo čas, ktorý sme trávili na poobedňajších aktivitách. Prax, ktorú som absolvovala mi toho priniesla do môjho života naozaj veľa. Nové skúsenosti, zručnosti, vedomosti a aj zážitky, na ktoré nikdy nezabudnem a budem na to s radosťou spomínať. Čas, ktorý sme trávili spolu ako kolektív mi veľmi pripomínal "čas rodiny" . Bolo veľmi príjemne tráviť poobede aktivity s takouto skupinou a nažívať spolu v harmónii. Bolo kopec srandy a keď prišiel čas odchodu, bolo mi do plaču. Budem veľmi rada, keď sa mi podarí ešte raz navštíviť mesto Havířov a ako sa poznám, navštívila by som aj stanoviská, kde som praxovala.
Stredná odborná škola, Hlavná 425, Hnúšťa 981 11 
© 2022 Všetky práva vyhradené
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky